close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שיפוצים ותיקונים

מערכת שורשא טבת, תשעו13/12/2015

לפי הממוצע, אחת לעשר שנים אנחנו עורכים שיפוץ בבית. עצות להפיכת השיפוץ לנכון יותר...

תגיות:

על פי נתונים שונים, אחת לעשר שנים אנחנו עושים שיפוץ בבית. זה לא מחייב שזה יהיה שיפוץ גדול, זה יכול להיות שיפוץ סטנדרטי של חדר אחד, מטבח, סלון, שירותים,פתיחה וסגירה של חדר או כל דבר. בכל מקרה, כשאנחנו בוחרים לעשות שיפוצים ובוודאי כשאנחנו צריכים לעשות תיקונים שונים בבית, אנחנו זקוקים לאנשים שמתמחים בכך.

יש מי מאיתנו שמעדיף לבצע שיפוצים בעצמו, בדרך כלל מדובר באנשים עם ידיים טובות שיכול בהחלט לעשות את זה בצורה קלה ופשוטה, ויש מי שמעדיף ובצדק למצוא אנשי שיפוצים ותיקונים. הוא אומנם משלם יותר, ומשקיע לא מעט זמן בחיפוש אחר אותם אנשי שיפוצים

ותיקונים וכן בניהול העבודה שלהם, אך הוא מונע מעצמו את הצורך לבצע את העבודה, וכן עלויות נלוות לכך (אובדן ימי עבודה) ובנוסף, הוא מונע את הצורך לשלם לבעל מקצוע בסיום העבודה בשביל שיבדוק אם הכל תקין או שיש צורך לבצע תיקון מסוים.

היום בניגוד לעבר, קל מאוד למצוא אנשים שמתמחים בשיפוצים ותיקונים, בכל אזור, בכל שעה. כל מה שצריך זה להיכנס לאינטרנט ולחפש. לשמחתנו יש לנו את האופציה לא רק למצוא אנשים שמשפצים ומבצעים תיקונים בבית (מדובר על תיקוני חשמל, ריצוף, חיפוי, ועוד), אלא גם יש לנו את האופציה לקרוא חוות דעת וביקורות אובייקטיביות עליהם, כן לקבל פרטי התקשרות של שיפוצניקים ואנשי תיקונים מהקהל הרחב דרך הרשתות החברתיות ויתרה מזו, אנחנו נהנים מהאפשרות שאנשי שיפוצים ותיקונים יפנו אלינו באופן ישיר עם הצעת מחיר.

כיצד אנשי שיפוצים ותיקונים יכולים לפנות אלינו והאם זה דבר חיוני
אתרי השוואת מחירים מאפשרים לנו להשאיר פרטים בכל פעם כשאנחנו מחפשים בעל מקצוע בתחום מסוים, ובפרט אנשים שמתעסקים בשיפוצים ותיקונים לבית. אנחנו מציינים באיזה אזור אנחנו מחפשים ובאיזה תחום, ובעלי מקצוע אשר רשומים במערכת של האתר, מתקשרים אלינו עם הצעת מחיר. אנחנו מקבלים את הצעות המחיר השונות ועושים כמין מכרז על כל ההצעות שקיבלנו.

המכרז שלנו יתבסס לא רק על המחיר שמוצע לנו אלא גם על הזמינות של בעל המקצוע וכן על פי חוות דעת והמלצות שנקרא או נקבל על אותו בעל מקצוע. כלומר אם פנה אלינו בעל מקצוע עם הצעת מחיר מסוימת, אנחנו לא מחויבים לבחור דווקא בו אנחנו יכולים להחליט שאנחנו לוקחים בעל מקצוע אחר, הכל תלוי במה שאנחנו קוראים עליו ברשת והאם הוא נמצא על ידנו מתאים לעבוד אצלנו.

לפני סיום חשוב להבהיר, ישנם אתרים רבים שמתעסקים עם השוואות מחירים והצעות של בעלי מקצוע ללקוחות, חשוב לבחור באתר מקצועי, מכובד, אתר ותיק שיכול לעזור לנו. אתרים כאלה הם הרבה יותר אמינים ומרבית הסיכויים שבעלי המקצוע בהם עוברים סינון ולא כל אחד יכול להירשם ולהיות חבר בו.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה